Sklep internetowy fajerwerkigorzow.pl prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo Handlowe „AS” Krzysztof Windorpski, NIP: PL5991058255. Siedziba firmy znajduje się pod adresem: ul. Ryska 17 , 66-400 Gorzów Wlkp.
1. Informacje ogólne
- Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym – zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym – zwanym dalej fajerwerkigorzow.pl
- Regulamin określa zasady zakupów w sklepie fajerwerkigorzow.pl. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
- Nie wysyłamy paczek za granicę.
- Towar znajdujący się w ofercie sklepu internetowego przeznaczony jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 18 rok życia.
2. Zamówienia
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu fajerwerkigorzow.pl, poprzez e-mail lub telefon kontaktując się bezpośrednio z działem obsługi klienta.
- Do złożenia zamówienia jest konieczna rejestracja w sklepie fajerwerkigorzow.pl.
- Do realizacji zamówienia dla klientów indywidualnych niezbędne jest podanie danych do dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail).
- Do realizacji zamówienia dla klientów firmowych niezbędne jest podanie danych do dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto), danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail) oraz danych do faktury (Nazwa firmy, ulica, kod pocztowy, miasto, nip)
- W przypadku podania niepełnych lub błędnych danych – skontaktujemy się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy fajerwerkigorzow.pl może odstąpić od realizacji zamówienia.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Sprzedający skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy zażądać zaliczki pełniącej funkcję zadatku w rozumieniu art. 394 ust 1 Kodeksu Cywilnego.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu, lub wycofać je do momentu jego potwierdzenia. Wprowadzanie zmian lub wycofanie jest możliwe poprzez kontakt z działem obsługi klienta.
3. Ceny towarów i płatność
- Wszystkie ceny podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Wiążącą ceną towaru jest ta z momentu złożenia przez klienta zamówienia.
- Ceny znajdujące się w sklepie internetowym www.fajerwerkigorzow.pl są cenami specjalnymi i obowiązują wyłącznie podczas sprzedaży internetowej.
Możliwe są następujące formy płatności:- przelewem bankowym bezpośrednio na rachunek bankowy sklepu: Bank Pekao SA, nr konta: 76 1240 3640 1111 0000 4177 6946
- przy odbiorze
- płatność kartą poprzez system PayPal
- płatność elektroniczna poprzez system PayU
4. Koszty i terminy dostawy
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania wpłaty, wynosi on 1 dzień roboczy. Do czasu realizacji nie jest doliczany czas wysyłki.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16.00, w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Przesyłki są realizowane za pomocą spedytora Delta, na podstawie zawartych umowy.
- fajerwerkigorzow.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską.
- Koszt przesyłki dla klientów indywidualnych, których zamówienia nie przekraczają 400zł wynosi 20 zł.
5. Zwroty i reklamacje
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie fajerwerkigorzow.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni.
- Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru wraz z dokumentem zakupu w stanie niewskazującym na użycie, w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu na adres: Przedsiębiorstwo Handlowe „AS”, ul. Myśliborska 21/30A, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Jeżeli do zakupionego towaru dołączone były gratisy, powinny zostać przesłane wraz ze zwracanym towarem.
- Zwrot towaru możliwy jest jedynie po wcześniejszym poinformowaniu działu obsługi klienta drogą mailową lub telefoniczną o tym fakcie. Przesyłki wysłane do nas nie zgłoszone, nie będą przyjmowane.
- Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Zwrot pieniędzy możliwy jest tylko na konto.
- Nie przyjmujemy przesyłek uszkodzonych, więc zalecamy wysyłkę paczką ubezpieczoną, gdyż w przypadku, gdy paczka nie będzie ubezpieczona i zaginie w drodze lub ulegnie uszkodzeniu Poczta Polska lub kurier nie wypłaci Państwu odszkodowania.
- Pieniądze za odesłany towar zostaną przelane na wskazane przez Państwa konto w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od dnia, w którym przesyłka zwrotna zostanie dostarczona do naszej firmy. .
- Nie ma możliwości zwrotu towaru bez dowodu zakupu, z widocznymi śladami użytkowania lub uszkodzonego.
- W przypadku, gdy opakowanie lub zawartość przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi klienta w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
6. Faktury
- Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę Vat, która jest dołączona do przesyłki.
7. Ochrona danych osobowych
- Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom za wyjątkiem podanych w pkt.2 niniejszego paragrafu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.